Ultima oră

50 de milioane de euro a costat campania pe rețelele sociale ale extremistului și pro rusului Călin Georgescu

Invitat în ediţia „Alege ce urmează, tu eşti liderul”, omul de afaceri Dan Şucu a vorbit despre cât de mult ar fi costat campania electorală al lui Călin Georgescu şi că acel milion de euro ar fi doar vârful icebergului.

Să transmiţi 100 de milioane de postări într-o zi e un cost de trei milioane. În această campanie, noi estimăm că această campanie începe cu 50 de milioane (euro) ca şi costuri. Ce vorbim acum de un milion e vârful icebergului. Lucrurile sunt evidente, nu discutăm de faptul că nu au fost cheltuieli, discutăm de o infrastructură informatică enormă, de o capacitate foarte mare de a crea conţinut, aşa ceva nu trece neobservat”, a declarat Dan Şucu.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *