Prima oară, Paraschiv s-a fotografiat la volanul primului troleibuz cu autonomie extinsă și a anunțat că ”e în probe”. Tot cu convingere și emfază anunța, zilele trecute, cum au fost montați primii stâlpi metalici pentru rețeaua de contact pentru troleibuze, dar fără să amintească de faptul că nu are niciun merit la acest proiect, fiind doar beneficiarul acestuia.
Cu riscul de a deveni penibil, Paraschiv își arogă merite pe care nu le are. Proiectul, cu finanțare europeană, care prevede modernizarea transportului în comun din Târgu Jiu, în valoare de aproximativ 24 de milioane de euro (109.680.249 de lei) se datorează, exclusiv, municipalității și a celor din Direcția de Fonduri Europene din cadrul Primăriei Tg-Jiu. Proiectul prevede achiziționarea a15 troleibuze noi, modernizarea a 13,62 km rețea de contact, modernizarea a 2,7 km rețea incintă, 0,36 km rețea nouă (cale dublă), modernizarea sediului Transloc, a stațiilor de așteptare și crearea sistemului de e-ticketing.
De fapt, contribuția lui Paraschiv la ”modernizarea” transportului public local a fost achiziționarea unor rable de autobuze de la firmele unor apropiați ai săi, afacere cercetată de vreo doi ani de Parchetul de pe lângă Tribunalul Gorj și IPJ, și de un an și de către DNA.
La scurt timp după ce Mihai Paraschiv a fost instalat la conducerea Transloc SA a închiriat, de la două societăți de casă, șase autobuze pentru transportul public de călători. Practic, Paraschiv și-a băgat la încasare fostul său partener de afaceri, Ciprian Badea Miss, cu firma Paritech Systems SRL și pe finul său, Constantin Trăsnea, cu societatea Prestoscav Truck SRL, care au încasat câteva miliarde de lei vechi, în urma contractelor de închiriere atribuite direct. În final, Transloc a cumpărat toate aceste rable, plus alte patru, toate la mâna a doua, pentru care a achitat aproximativ 100 de mii de euro. În acest context, Paraschiv nu poate avea alt rol, în proiectul de modernizare al transportului public din Tg-Jiu, decât cel mult acela de impiegat de mișcare.