Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj nu mai are spații pentru arhivă. De asemenea, a solicitat și primit de la Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială peste 550.000 de lei să rezolve problema documentelor instituției, fie cele actuale, fie cele cu termen de păstrare expirat.
Conform reprezentanților instituției, este nevoie de arhivarea fizică, respectiv selecționarea documentelor cu termen de păstrare expirat, digitalizarea (scanarea și indexarea) documentelor din cadrul AJPIS Gorj. Dat fiind faptul că la nivelul AJPIS Gorj nu există personalul necesar, se va apela la serviciile unui prestator autorizat. Va fi nevoie de asigurarea suportului tehnic necesar pentru actualizarea (după caz) a Nomenclatorului Arhivistic în vederea autorizării lui de către Arhivele Naționale; Serviciul de arhivare fizica a documentelor; Servicii de selecționare a documentelor cu termen de păstrare expirat; Furnizarea cutii de arhivare; Servicii de înregistrare scriptică și electronică a inventarelor și evidența documentelor printr-o aplicație electronică; 6. Digitalizarea (scanarea și indexarea) documentelor, precum restaurarea documentelor (dacă este cazul).