Actualitate

Anunț pentru toți gorjenii: Buletinele expirate valabile, pe perioada stării de alertă!

Primăria orașului Motru aduce lămuriri cu privire valabilitatea cărților de identitate prevăzută în Legea 55/2020. Conform legii, valabilitatea cărților de identitate se prelungește pe toată durata stării de alertă cu încă 90 de zile. Astfel, având în vedere lipsa materialelor necesare confecționării cărților de identitate (problemă ce se regăsește la nivel național), Primăria Motru recomandă persoanelor cu cărțile de identitate expirate să le păstreze până la remedierea condițiilor tehnice, întrucât sunt valabile pe teritoriul României.

„Având în vedere că în această perioadă sunt foarte multe persoane care solicită eliberarea cărților de identitate facem următoarele precizări:

– datorită unor condiții tehnice deosebite, respectiv lipsa materialelor necesare confecționării cărților de identitate (problemă ce se regăsește la nivel național), condiții ce nu țin de competența Primăriei Municipiului Motru, termenul maxim de soluționare al cererilor de eliberare al Cărților de identitate este de 45 de zile.
– potrivit art.4, alin.(5) din Legea 55/2020 valabilitatea Cărților de identitate se prelungește pe toată durata stării de alertă și încă 90 de zile de la ridicarea acesteia.
– recomandăm persoanelor cu cărțile de identitate expirate să le păstreze până la remedierea condițiilor tehnice, întrucât sunt valabile pe teritoriul României.
– funcționarii Serviciului SPCLEP fac tot ce este necesar pentru soluționarea cererilor în cel mai scurt timp, în vederea înlăturării eventualelor probleme create de lipsa cărții de identitate”, transmit reprezentanții primăriei Motru.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *