Eveniment

Decizie luată de Serviciul Rutier Gorj, după încheierea stării de urgență! O altă instituție importanță a făcut anunțul

Activitatea de relații cu publicul a fost reluată la Serviciului Rutier Gorj, după încetarea stării de urgență de pe teritoriul României. Pe perioada stării de alertă, reprezentanții IPJ au decis ca programul de lucru la ghișeu să fie luni, marți și joi, între orele 08.30-11.00 și 14.00-16.00, miercuri, in intervalul orar 08.30-11.00 și 15.00 – 18.00, iar vineri, de la 08.30 la 12.00. Miercuri, și reprezentanții Prefecturii Gorj au anunțat că, începând din această săptămână, serviciile publice comunitare din cadrul instituției, adică Serviciul Public Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor și Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Gorj, își vor modifica programul cu publicul. „Astfel, în cadrul celor două servicii publice comunitare activitatea de relații cu publicul se va prelungi și se va desfășura de luni până vineri în intervalul orar 08.00– 20.00. Modalitățile de programare online rămân neschimbate. De asemenea, conducerea Serviciul Public Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Gorj solicită tuturor persoanelor care sunt programate să respecte întocmai ora de programare si să evite așteptarea suplimentară în zona destinată publicului”, se precizează într-un comunicat al Prefecturii Gorj.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *