Ultima oră

Direcția Comunitară Județeană de Evidență a Persoanelor Gorj își mută temporar sediul la Centrul de Calcul Târgu Jiu

Direcția Comunitară Județeană de Evidență a Persoanelor Gorj urmează să își desfășoare activitatea, pentru o perioadă nedeterminată, în spațiile puse la dispoziție de Centrul de Calcul din municipiul Târgu Jiu. Mutarea este determinată de începerea lucrărilor de reabilitare la Palatul Administrativ al județului Gorj, clădire afectată de cutremurele produse în urmă cu aproximativ doi ani și jumătate.

Palatul Administrativ din Târgu Jiu găzduiește mai multe instituții publice, printre care și Direcția Comunitară de Evidență a Persoanelor. Reparațiile necesită evacuarea temporară a spațiilor, iar Consiliul Județean Gorj a căutat soluții pentru relocarea activității instituțiilor afectate. Una dintre locațiile identificate a fost Centrul de Calcul SA, unde au fost analizate spații disponibile la parter și la etajul I.

Peste 400 de metri pătrați de spații
Conform documentelor oficiale, Comisia de negociere formată prin Hotărârea Consiliului Județean Gorj nr. 162/28.05.2025 a stabilit, în data de 13 iunie 2025, prețul final al chiriei pentru spațiul propus spre închiriere. Procesul verbal al negocierii a fost semnat de membrii comisiei și de reprezentantul legal al ofertantului. În stabilirea chiriei s-au avut în vedere valoarea estimată din raportul de evaluare realizat de un evaluator autorizat, precum și prețul propus de ofertant.

Suprafața totală utilă a imobilului închiriat este de 438,5 metri pătrați, dintre care 382,8 metri pătrați vor fi utilizați ca birouri. Potrivit Consiliului Județean Gorj, imobilul va fi utilizat cu statut de sediu temporar pe toată durata desfășurării lucrărilor de reabilitare a Palatului Administrativ. Închirierea acestor spații a fost considerată necesară pentru a asigura continuitatea activităților administrative și serviciilor oferite publicului. La acest moment, nu a fost comunicată o dată exactă pentru începerea lucrărilor de renovare sau pentru finalizarea acestora. Instituțiile implicate urmează să își adapteze activitatea în funcție de condițiile specifice noului spațiu.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *