Actualitate

Firmele vor putea depune sau solicita acte de la ANAF doar online

De la 1 martie nicio firmă nu va mai putea depune sau solicita acte de la ANAF decât în format online. Pentru asta toți cei care fac venituri fiscalizate trebuie să se înscrie în spațiul privat virtual al ANAF. Dacă pentru persoanele fizice înscrierea este gratuită, firmele au nevoie de o semnătură electronică ce se eliberează contra cost de firme autorizate de stat.

Semnătura electronică în cazul firmelor costă în jur de 100 de lei pe an la firmele autorizate. Pe site-ul administrației fiscale sunt cinci firme autorizate de la care se poate obține această semnătură fără de care nu se poate face înscrierea în spațiul virtual al ANAF.

Iar de la 1 martie, doar cererile depuse online vor fi rezolvate de funcționarii administrației fiscale. Cele depuse la ghișeu nu vor fi luate în seama.

Înscrierea în spațiul virtual privat, obligatorie de la 1 martie, este valabilă și pentru PFA-uri, freelanceri sau persoane fizice care obțin orice fel de venituri.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *