Participarea a însemnat interacțiuni cu investitori, cu fonduri de investiții și cu antreprenori din întreaga lume, precum și promovarea potențialului pe care îl au România, dar și județul Gorj, în industria de producție.
Lansat pentru prima oară acum 3 ani, evenimentul Monaco International Investment Forum (MIIF) selectează în fiecare an companii cu potențial de creștere și dezvoltare, care pot genera sinergii și oportunități de colaborare, extindere sau de natură investițională.
Armeanca a fost singura companie românească ce a beneficiat de un stand de prezentare în zona de expoziție a evenimentului, acolo unde participanții au avut timp să se conecteze cu alți 17 expozanți din întreaga lume.
Participarea noastră la Monaco International Investment Forum (MIIF) a însemnat, în primul rând, validarea ideii de business la care lucrăm intens de ceva timp, și anume deschiderea unei fabrici de produse chimice sub umbrela brandului Armeanca. Întâlnirile pe care le-am avut la Monaco, studiile de fezabilitate prezentate și oportunitățile de extindere globală sunt elemente cheie care ne vor ajuta să implementăm un proiect complex, ce a necesitat activități ample de cercetare, documentare, vizite de lucru la alte fabrici din țări care au experiență dovedită în producție și export pe același segment de produse. Izabela Iovița, CFO Armeanca Group.
Conform unor statistici publice, piața vizată de Armeanca Grup prin investiția într-o companie de producție de produse chimice va ajunge până la finalul anului 2031 la 850 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 10% de la an la an. În România, există un deficit înregistrat pe acest segment, starea fiind accentuată de scăderea numărului de companii de producție nou înființate. Proiectul gândit de la zero de echipa de management a Armeanca Group va repune România pe harta europeană a principalilor producători și va aduce beneficii importante din punct de vedere economic în județul Gorj, acolo unde va fi construit întregul ecosistem de producție.
Cu experiență de peste 28 de ani pe piața locală, grupul de companii Armeanca a reușit să formeze echipe și să creeze produse folosite de mii de clienți din România. Spiritul antreprenorial, viziunea și investițiile masive în analiză de piață, documentare și construire a mai multor branduri de succes au deschis noi orizonturi dedicate dezvoltării continue.
Eforturile însumate pentru a creiona și a lansa un proiect de o astfel de anvergură este mai mult decât o provocare acceptată, este dorința de a investi la nivel local în producție și în produse de calitate, de a contribui la fluxurile de export, de a lucra cu echipe specializate pe toate ariile necesare (producție, automatizare, ambalare, distribuție, strategie de marketing, managementul inteligent al depozitelor etc.) pentru ca rezultatul să fie unul iubit de consumatorii de produse chimice din toate sferele: casnici, industriali sau din retail. Izabela Iovița, CFO Armeanca Group.