Ultima oră

Influencerii români, în vizorul ANPC

Influencerii au intrat şi în vizorul Autorităţii pentru Protecţia Consumatorilor. Aceştia au fost chemaţi de inspectori pentru a da explicaţii despre reclamele mascate pe care le fac.

Încă un pas în „războiul” instuţiilor cu influencerii! ANPC pregăteşte întâlniri cu 10 dintre cei mai urmăriţi creatori de conţinut din România pentru a-i informa despre riscurile reclamei mascate.

Vape-uri, energizante sau produse de slăbit sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le recomandă influencerii, însă nu anunță următorii că au primit bani pentru acea promovare.

Sunt afectați în special minorii, spun autoritățile având în vedere că reprezintă o pondere importantă a publicului online, iar produsele recomandate sunt foarte tentante.

Mai mult, pe lângă ANPC, şi ANAF-ul a fost sesizat de către CNA cu privire la o serie de influenceri care practică reclama mascată.

Câștigurile medii ale influencerilor în 2024

· Nano-influenceri: între 10$ și 100$pentru o postare

· Micro-influenceri: între 100$ și 500$ pentru o postare

· Middle-influenceri: între 500$ și 5.000$ pentru o postare

· Macro-influenceri: între 5.000$și 10.000$ pentru o postare, potrivit Influencer Marketing Hub.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *