Ultima oră

LIDL a actualizat recomandările în timpul crizei de coronavirus. Vezi lista completă

Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților în contextul pandemiei de coronavirus.

„Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru preveni răspândirea acestui virus în rândul colegilor și clienților noștri”, susțin reprezentanții companiei.

Recomandări pentru clienți:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
  • Evitarea zonelor aglomerate
  • Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
  • Plata cu cardul bancar
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
  • Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
  • Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
  • Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale și pe site-ul www.lidl.ro, dar și în incinta și în parcările magazinelor, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
  • Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, au
  • fost montatate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
  • Ca o măsură în plus pentru a ne proteja angajații din magazine, s-a început montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.
  • A fost limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să fie evitată aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
  • Suplimentarea cantitatății de dezinfectant disponibilă pentru angajați din magazine, dar și pentru cei din sediul central și sediile regionale.

Sporirea măsurilor de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.
„Urmărim în permanență evoluția răspândirii virusului COVID 19 si recomandările autorităților și reevaluăm aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajații și clienții noștri să fie în siguranță”, informează sursa citată.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *