Utilizatorii care au conturi inactive de mult timp, adică de un an sau chiar mai mult, vor primi din partea companiei o notificare pe mail, prin care vor fi întrebați dacă vor să rămână abonați la serviciul de streaming.
Dacă utilizatorul nu răspunde deloc sau transmite că dorește să-și întrerupă abonamentul, Netflix îi va dezactiva contul. Mai departe, dacă persoana dorește să-l reactiveze, va descoperi că serviciul i-a păstrat istoricul de vizionare și preferințele, pentru atunci când va dori să se întoarcă.
„Știți acel sentiment frustrant când realizați că v-ați înscris pentru ceva ce nu ați folosit niciodată? La Netflix, ultimul lucru pe care ni-l dorim este ca oamenii să plătească ceva ce nu utilizează”, a declarant Eddy Wu, Product Innovation Director Netflix.
„Așadar, îi rugăm pe toți cei care nu s-au uitat la nimic pe Netflix de un an sau mai mult să ne confirme dacă își doresc să-și păstreze abonamentul. Și vom face același lucru și de acum încolo. Membrii vor începe deja să vadă notificările pe e-mail sau în aplicație. Dacă nu confirmă că își doresc să rămână abonați, le vom anula automat subscripțiile”, a adăugat acesta.