Reclamațiile turiștilor sunt ceva obișnuit în perioada de vară, când toată lumea încearcă să profite de vacanțe.Unii dintre ei vin însă cu nemulțumiri tragi-comice, care pot fi oricând subiect de banc. Un top al celor mai bizare reclamații făcute pe Thomas Cook Vacations, una dintre cele mai celebre agenții de turism din lume, arată astfel:
• „Nu ar trebui să permită plajă topless pe plajă. A fost foarte deranjant pentru soțul meu care voia doar să se relaxeze.”
• „În vacanța mea în Goa, în India, am fost dezgustată să constat că aproape fiecare restaurant servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă.”
• „Am fost în vacanță în Spania și am avut o problemă cu șoferii de taxi, deoarece toți vorbeau spaniola.”
• „Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie și prosoape. Am presupus că vor fi incluse în preț.”
• „Plaja era prea nisipoasă. A trebuit să ne curățăm pe picioare când ne-am întors în cameră.”
• „Am constatat că nisipul nu era ca cel din broșură. În broșura dvs. se arată nisipul ca fiind alb, dar era mai mult galben.”
• „Este nepotrivit din partea comercianților locali din Puerto Vallartato să închidă după-amiaza. De multe ori am avut nevoie să cumpăr lucruri în timpul „siesta” – acest lucru ar trebui să fie interzis.”
• „Nimeni nu ne-a spus că vor fi pești în apă. Copiii erau speriați.”
• „Deși în broșură scria că există o bucătărie complet echipată, în sertare nu era niciun fel de feliator de ouă.”
• „Cred că ar trebui să se explice în broșură că magazinul local nu vinde biscuiți speciali, cum ar fi cei cu cremă de nuci sau de ghimbir.”
• „Drumurile erau denivelate și accidentate, așa că nu am putut citi ghidul local în timpul călătoriei cu autobuzul până la stațiune. Din această cauză, nu am aflat multe lucruri care ar fi făcut vacanța noastră mai distractivă.”
• „Ne-a luat nouă ore să zburăm acasă din Jamaica în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore pentru a ajunge acasă. Acest lucru pare nedrept.
• „Am comparat dimensiunea apartamentului nostru cu un dormitor cu cea a apartamentului cu trei dormitoare al prietenilor noștri și al nostru era semnificativ mai mic.
• „Când am fost în Spania, erau prea mulți spanioli acolo. Recepționerul vorbea spaniola, mâncarea era spaniolă. Nimeni nu ne-a spus că vor fi atât de mulți străini.”
• „A trebuit să stăm la coadă afară pentru a prinde vaporul și nu exista aer condiționat.”
• Este de datoria dumneavoastră, în calitate de operator de turism, să ne anunțați despre oaspeții gălăgioși sau indisciplinați înainte de a călători.
• „Am fost mușcat de un țânțar. Broșura nu menționa țânțarii.”
• „Eu și logodnica mea am solicitat paturi duble atunci când am făcut rezervarea, dar în schimb am fost plasați într-o cameră cu un pat matrimonial. Acum vă considerăm responsabili și dorim să fim rambursați pentru faptul că a rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi cazat în camera pe care am rezervat-o.”
Sursa: Ziare.com