Dezvăluiri

ȘMENOZEALĂ și INCOMPETENȚĂ, în vremea pandemiei! Ediță Lădaru, consilier personal al directorul DSP Gorj. La Serviciul de Ambulanță, candidații la un concurs, pierduți în „spam!”

În vreme ce numărul persoanelor infectate cu noul coronavirus a ajuns la 28, în județul Gorj, iar 953 de gorjeni sunt în carantină și izolare, în vreme ce câțiva afaceriști, împreună cu medici și oameni cu suflet au strâns 200.000 de euro și au pus pe picioare un laborator genetic pentru depistarea cazurilor de SARS-CoV-2, în instituțiile publice din domeniul medical, care ar trebui să gestioneze situația generată de pandemia de COVID-19, continua șmenurile, iar ignoranța și incompetența e la vedere, în cele mai hidoase forme.

La DSP miroase a creier prăjit! Narcis și Ediță o ard, juridic, pă pandemie!

La Direcția de Sănătate Publică Gorj, în cadrul Serviciului Control în Sănătate Publică activează trei juriști. Asta nu l-a împiedicat pe directorul instituției, Narcis Stoian să-l ia consilier personal pe probleme juridice, voluntar, ce-i drept, pe avocatul Eduard Lădaru, consilier local ALDE la Tg-Jiu. Cu alte cuvinte, DSP Gorj plătește degeaba trei juriști, cu aproximativ 7.000 de lei, lunar, fiecare, în condițiile în care, directorul instituției și-a luat consultant juridic din afara acesteia.

Ca să aveți tabloul complet al situației de maximă durere în cot de la vârful DSP Gorj, trebuie spus că instituția ”luptă” împotriva COVID-19 cu UN SINGUR medic epidemiolog. Abia de două săptămâni a anunțat că intenționează să angajeze alți doi epidemiologi, însă a reușit să angajeze doar doi medici…de igienă, care au și început activitatea de miercuri, 22 aprilie a.c..

Dacă nici acum, atunci când?

Asta-i întrebarea la care ar trebui să răspunde ce-I care îi țin în brațe pe cei care dorm în funcții de conducere la Serviciul Județean de Ambulanță (SJA) Gorj! Managerul Constantin Mitroi pe un salariu de 19.600 de lei, lunar și directorul medical Dan Mihai Vîlceanu pe 17.800 de lei, lunar.

Pe 13 aprilie a.c., SJA Gorj a anunțat că angajează, fără concurs, pe perioadă determinată de 6 luni, potrivit Decretului 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, mai mulți asistenți medicali debutanți, șoferi autosanitară și un mecanic auto pentru stația central de la Tg-Jiu și substațiile de la Tg-Cărbunești, Motru și Turceni.

Pretendenții urmau să trimită documentele scanate, solicitate la înscriere, la două adrese de e-mail, la secretariat, adică la cabinetul managerului, respective la Serviciul de Resurse Umane, până miercuri, 22 aprilie la orele 16,00.

Miercuri, 23 aprilie, au fost afișate rezultatele selecției de dosare, numai că, unii dintre cei care s-au înscris pentru posturile respective nu se regăsesc nici printre admiși și nici printre cei respinși. Oamenii dovedesc cu print-screen de pe mailul trimis la SJA și nu au nicio explicație oficială din partea conducerii instituției ce s-a întâmplat cu documentele lor și de ce nu au fost înscriși la selecție.

Potrivit unor surse din interiorul instituției, nimeni din persoanele responsabile cu organizarea selecției nu au verificat și secțiunea ”spam” a celor două adrese de e-mail precizate în anunțul de angajare, așa că, cei ale căror documente au ajuns în ”spam”, au rămas pe dinafară.

În această situație, deși joi, 24 aprilie urma să aibă loc un interviu, iar cei admiși să înceapă, urgent munca, selecția trebuie anulată și reluată de la capăt.

Dacă nici asta nu e o dovadă de incompetență, de la Serviciul RUNOS și până la managerul Mitroi, atunci care? La întrebarea aceasta ar trebui să răspundă colonelul Augustin Malacu, șeful ISU Gorj, sub autoritatea căruia se află SJA Gorj pe timpul situației de urgență.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *