Este ultima zi în care mai pot fi depuse dosarele pentru postul de șef scos la concurs la nivelul Serviciului de Ambulanță Județean Gorj. Este vorba de un concurs organizat pentru stabilirea șefului de la Serviciul Achiziții Publice, Administrativ, Aprovizionare din cadrul SAJ Gorj. Postul este vacant și poate fi ocupat numai prin concurs. Nu este pentru prima dată când se încearcă acest lucru.
Până în data de 6 ianuarie pot fi depuse dosarele de către persoanele interesate și care îndeplinesc toate condițiile pentru a putea ocupa funcția. În data de 10 ianuarie este programată selecția dosarelor și va fi publicată lista cu cei admiși să participe la concurs. În 16 ianuarie va avea loc proba scrisă a concursului pentru postul de șef serviciu, iar pe 19 ianuarie este programat interviul.
Candidații trebuie să fie licențiați în domeniul economic, juridic sau tehnic; să aibă o vechime de 2 ani în specialitate și să fi obținut de două ori calificativul „Foarte bine!” în ultimii 3 ani. Este obligatoriu și un curs de achiziții publice.