Dezvăluiri

Transloc fură la prețul abonamentelor!

Bătaie de joc la adresa târgujienilor din partea Transloc SA, societatea de transport public subvenționată, anual, din bugetul municipalității. Printr-o excrocherie ordinară sau din cauza ignoranței în care se complac, șefii Transloc SA bagă mâna, la propriu, în buzunarul abonaților. Practic, tariful abonamentului lunar pe care-l plătesc cei care circulă cu mijloacele de transport în comun, este întreg, adică 80 de lei, chiar dacă este achiziționat după ce a trecut prima săptămână dintr-o lună, din cauză că directorul economic al societății, Delia Săftoiu, în trecut economist la service-ul familiei directorului general Mihai Paraschiv, nu a găsit încă ”formula” prin care să fie scăzută suma aferentă perioadei scurse dintr-o lună calendaristică, la momentul achiziționării abonamentului.

 

Societatea Transloc SA este subvenționată, în acest an, cu 11,8 milioane de lei (2.360.000 de euro) din bugetul public al Municipiului Tg-Jiu. Cu toate astea, șefii societății de transport public a Consiliului Local Tg-Jiu îi fură, la propriu, pe cetățenii care folosesc transportul în comun.

Concret, un abonament lunar, pe un singur traseu, costă 80 de lei și este valabil 60 de călătorii. Sau mai exact, 30 de călătorii dus-întors, în tot atâtea zile, presupunând că un târgujian, spre exemplu, merge la serviciu, zilnic, pe traseul 9 Mai –Artego. La un calcul simplu, tariful pentru o călătorie este de 1,33 de lei, un preț foarte bun, în condițiile în care biletul pe mijloacele de transport în comun costă 3 lei.

Numai că, și dacă s-au scurs câteva zile dintr-o lună, până la achiziționarea abonamentului, acesta costă tot 80 de lei. Exemplul acestei luni este edificator: în intervalul 1 – 5 iunie, ghișeul de abonamente al Transloc a fost deschis doar pe data de 2 iunie, așa că cei care și-au achiziționat abonament marți, 6 iunie, în prima zi lucrătoare după mini-vacanța de Rusalii, au plătit preț întreg, adică 80 de lei.

Oamenii sunt revoltați și spun că se simt furați. În contextul în care, următorul tip de abonament este cel ”lunar, pe două săptămâni” (?!), potrivit practicii Transloc, și în ziua a 13-a a unei luni, societatea încasează tarif întreg pe un abonament.

Există unele voci care susțin că aceasta este politica financiară a lui Paraschiv și e implementată de Delia Săftoiu, directorul economic al societății, instalată în funcție la scurtă vreme de la preluarea conducerii de către acesta. Delia Săftoiu a fost angajată, anterior, economist, timp de 12 ani, la Argo Impex SRL, firma familiei directorului general Mihai Paraschiv.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *