Actualitate

Registrul electronic de evidență pentru lucrătorii zilieri devine obligatoriu de weekendul trecut

Persoanele care angajează lucrători zilieri pentru diverse activităţi temporare vor fi obligate, începând de sâmbătă, să renunţe la registrele clasice şi să înregistreze activitatea prestată de lucrători în registrul electronic.

Aplicaţia se numește „Inspecţia Muncii” și poate fi accesată de pe telefonul mobil sau tabletă.

Pentru înfiinţarea Registrului, persoanele care apelează la zilieri trebuie să obţină numele de utilizator şi parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) în a cărui rază teritorială îşi au sediul, documentele necesare în acest scop putând fi transmise prin email.

Utilizatorul care obţine parola de acces poate să autorizeze mai multe numere de telefon din care să se poată lucra în aplicaţie, potrivit Ministerului Muncii.

Informaţiile introduse despre timpul de lucru al zilierilor vor fi transmise digital către autorităţi.

Aplicația initutlată „Inspecția Muncii” este pusă la dispoziție gratuit și este disponibilă prin accesarea PlayStore sau AppStore.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *