Partidul Mișcarea Populară Gorj a stabilit strategia de comunicare pentru campania electorală. Comunicatorii PMP se vor axa pe trei direcții: sănătate, educație și credință. În plus, principala tema va fi Complexul Energetic Oltenia. Sorinel Boza spune că principalul obiectiv este prelungirea vieții companiei miniere de la Târgu-Jiu. „În ședința pe care am avut în cadrul partidului, s-a stabilit de către domnul președinte să preiau partea de comunicare și, prin mesajele pe care noi le creionăm, să fim aproape de toți cei care vin și votează PMP, și nu numai, în județul Gorj. Încercăm să fim împreună peste tot, încercăm să transmitem mesajul partidului, să transmitem mesajul nostru, al partidului din Gorj, pentru că, până la urmă, acest lucru este cel mai important, ca oamenii să înțeleagă ceea ce vrem. Strategia partidului este axată pe credință, pe educație și pe sănătate. Sunt cele trei direcții pe care noi ne vom baza în următorii patru ani de zile. Complexul Energetic Oltenia va fi unul din principalul nostru subiect, pentru că e un subiect pe care îl stăpânim bine, eu conducând patru ani de zile acest complex. Știm ce avem de făcut, știm ce avem de făcut pentru următoarea perioadă, știm cu ce proiecte să venim pentru binele complexului și vă asigurăm că principalul nostru target în următoarea perioadă este să prelungim viața cât mai mult pentru acest complex energetic pentru că avem soluțiile legislative ca să reușim și în acest subiect”, a conchis fostul manager al Complexului Oltenia, candidatul PMP la Senat, Sorinel Boza.
0 925