Este vorba despre cei care urmează activitate școlară cu frecvență redusă. Cunoscându-se faptul că în anul 2020 și în 2021, din cauza pandemiei, cursurile gimnaziale au avut de suferit prin mutarea orelor în on-line, cei de la frecvență redusă, care aveau și așa un număr mult mai mic de ore de efectuat față de cei de la zi, au pierdut mult din materia de învățământ. Profesoara, potrivit reclamațiilor elevilor, s-ar fi comportat abuziv, prin atitudinea sa sfidătoare, atât pe perioada școlii on-line cât și pe perioada cat școlile au fost redeschise, cu cei de la cursurile de frecvență redusă. Aceasta pentru a-și arăta autoritatea, la orele desfășurate în incinta scolii gimnaziale, ar da adevărate olimpiade la biologie cu cei de la frecvență redusă. Profesoara pare că nu ar fi înțeles că cei care își completează studiile nu beneficiază de un număr egal de ore predate ca cei care își urmează cursurile la învățământul școlar de zi. În plus, în perioada cât nu s-au făcut ore ci s-a activat mai mult în on-line se cunoaște activitatea mai mult fictivă a predării orelor de biologie.
Se solicita IȘJ Gorj clarificarea situației cu privire la această profesoară care confundă modul de predare la zi cu cel de la FR și modul abuziv în care sunt tratați cetățeni de etnie rromă care fac parte din acea clasă. Statul roman investește bani în atragerea spre scoală a persoanelor analfabete sau semianalfabete, iar modul de comportament al unor cadre didactice zădărnicește acest efort de a integra în societate acest gen de persoane care nu au putut să își continue studiile. Ieri, o astfel de sesizare scrisa s-a depus la secretariatul școlii din Târgu Jiu, directorul fiind în cunoștință de cauză. De altfel, dirigintele clasei i-a mai prezentat directorului această situație de la clasa respectivă.