Dezvăluiri

CEO pune la bătaie peste 200 de milioane de lei pentru transport feroviar de cărbune

Informațiile care planează în jurul CEO sunt în general negative, în ultimul timp, dar ce nu se vede este că societatea merge înainte încercând să își pregătească transportul de cărbune spre termocentralele din Turceni și Craiova. Pentru asta, compania pune la bătaie 208 milioane de lei, iar în 38 de luni, o firmă de transport feroviar va urma să transporte în cele trei puncte 20 de milioane de tone de lignit.

În cadrul contractului, comanda minimă este minim 9.000 de tone zilnic și maxim 14.000, adică 7 garnituri de tren. Comanda, odată plasată azi, trebuie să fie onorată în cel mult 24 de ore. Ofertele din partea firmelor interesate se deschid în 12 noiembrie SEAP.

La o cantitate minimă pe acordul cadru de 6,8 milioane tone și una maximă de 19,5 milioane tone, contractul se întinde pe o perioadă de 38 de luni, ceea ce înseamnă că, dincolo de piedicile pe care le are din partea UE, activiștilor de mediu și a altor entități internaționale, cărbunele mai are câțiva de ani de viață în România.

Cei mai mari transportatori pe cale ferată din România sunt Grup Servicii Petroliere și CFR Marfă. Companiile, una privată, cealaltă de stat, și-au împărțit, de-a lungul timpului, contractele de transport cărbune ale marilor termocentrale.

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button