Eveniment

DIRECTORUL SJU Târgu-Jiu, REACȚIE după acuzațiile la adresa unor angajați

Managerul Spitalului Județean de Urgență, Dumitru Vienescu, le transmite gorjenilor să comunice toate cazurile în care angajați ai unității medicale ridică anumite „pretenții” în schimbul serviciilor pe care le prestează.

Dumitru Vienescu vine cu precizări după ce, zilele trecute, o femeie a acuzat, pe internet, că, în timp, ce se afla în vizită la o pacientă, ar fi văzut că o infirmieră ar fi comentat, într-un dialog cu un pacient, că ”nu are ce să cumpere cu 50 lei”. Managerul Spitalului Județean de Urgență spune că a încercat să ia legătura cu persoana care a făcut acuzațiile, dar nu a reușit. Dumitru Vienescu afirmă că nici pe numărul său de Whatsapp pe care l-a pus la dispoziția pacienților și aparținătorilor nu a primit niciun fel de sesizare legată de anumite “pretenții” pe care le-ar avea angajații unității medicale. „Am văzut acel comentariu care a fost făcut. Și noi am încercat să luăm legătura cu persoana respectivă, să ne dea mai multe detalii care să ne ajute să demarăm o anchetă sau să vedem dacă este adevărat sau nu. Nu am primit nicio informație de la persoana respectivă. De aceea, rugăm aparținătorii sau pacienții, atunci când au aceste informații, să ne comunice urgent și să ne dea mai multe detalii pentru ca și noi să putem să intervenim. Urmează să avem o discuție cu domnul prefect și cu domnul președinte al Consiliului Județean și vom vedea ce modalitate avem ca să putem interveni sau să avem o situație mai clară a acestor evenimente, dacă se întâmplă. Eu am un număr de Whatsapp în care pacienții îmi scriu toate nemulțumirile pe care le au sau problemele pe care le întâmpină în spital. Nu am primit, de când am acest număr, un mesaj în care să mi se comunice că se întâmplă aceste lucruri și, de aceea, nu am putut interveni. Cei care știu concret, au posibilitatea de a sesiza atât managerul instituției sau conducerea spitalului, cât și organele abilitate, dacă știu că au aceste dovezi, dar nu doar să facă afirmații care nu sunt duse până la capăt”, a conchis Dumitru Vienescu.

   

Citește și:

Un comentariu

  1. Șefii au obligații, în fisa postului, de a verifica un procent relevant din fiecare obiectiv al entității pe care o coordonează. Din oficiu, fără vreo sesizare/reclamație, acel aspect având un alt flux, o altă reglementare. Altfel, nu ai cum sa participi la desfășurarea activității, lăsând lucrurile sa decurgă de la sine. Prevenție este obligatorie, principiu specific domeniului de sănătate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *