Ultima oră

Echipele operative Distribuţie Oltenia au sărit în ajutorul persoaneleor aflate în izolare/carantină

Echipele operative Distribuţie Oltenia au remediat până acum peste 125 de deficienţe electrice care afectau alimentarea cu energie electrică a unor persoane aflate în izolare/ carantinare

Cu măsuri sporite de precauţie, electricienii Distribuţie Oltenia au intervenit şi remediat deficienţe electrice în locuri de consum cu persoane aflate în izolare/ carantinare, din peste 100 de localităţi din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea.

Echipele de teren Distribuţie Oltenia au fost dotate și instruite conform tuturor recomandărilor și cerințelor specialiștilor pentru a avea un mediu de lucru sigur, dar și pentru a oferi siguranță consumatorilor cu care intră în contact.

În cazul locurilor de consum ale consumatorilor aflaţi în izolare sau carantină, electricienii DEO pot interveni la instalaţiile de branşament de până la puncul de delimitare (înaintea bornelor de ieşire din contor), purtând mănuşi, ochelari şi echipamente de protecţie de unică folosinţă pe tot parcursul procedurilor de remediere a deficienţei electrice.

După finalizarea remedierii deficienţei, întreg echipamentul de unică folosinţă va fi colectat în saci speciali, urmând a fi predat unei firme specializate în colectarea deşeurilor medicale.

Dacă deficienţa electrică este depistată în instalaţia de utilizare a clientului aflat în izolare sau carantină (după punctul de delimitare), remedierea acesteia presupune intrarea în mediul posibil contaminat. Acest tip de intervenţie, va fi efectuată de electricienii DEO în următoarele condiţii:

  • Doar la solcitarea ISU şi în prezenţa reprezentanţilor DSP;
  • Se vor respecta dispoziţille reprezentanţilor DSP şi ISU;
  • Electricienii vor utiliza echipamentul de protecţie suplimentar pus la dispoziţie de catre DSP;
  • După remedierea deficienţelor electrice, echipamentele de protecţie vor fi predate reprezentanţilor DSP;
  • Se vor respecta regulile generale de igienă.

Până la acest moment, turele operative Distribuţie Oltenia au prioritizat realimentarea cu energie electrică a unor consumatori aflaţi în izolare/ carantină din următoarele localităţi:

  • Judeţul Olt – Bobiceşti, Spineni, Corabia, Caracal, Balş, Ghimpeţeni, Vişina, Mihăeşti, Scorniceşti, Vădastra, Iancu Jianu, Grojdibodu, Bărăşti, Slatina, Fălcoiu, Dobrosloveni, Tufeni şi Teslui;
  • Judeţul Dolj – Craiova, Boureni, Mârşani, Dobroteşti, Cioroiaşi, Preajba, Gângiova, Goicea, Giurgiţa, Piscu Vechi, Calafat, Catane, Daneţi, Filiaşi, Castranova, Goieşti, Poiana Mare, Moţăţei, Sălcuţa, Dobromira, Dăbuleni, Ghizdăveşti, Işalniţa, Mârza, Ghindeni, Gighera şi Valea Stanciului;
  • Judeţul Teleorman – Alexandria, Zimnicea, Tătărăştii de Sus, Plosca, Drăgrăneştii de Vede şi Rovinari;
  • Judeţul Vâlcea – Râmnicu Vâlcea, Drăgăşani, Păuşeşti – Otăsău, Măldăreşti, Suteşti, Sineşti, Dănicei, Costeşti, Bălceşti, Cetăţeaua, Livezi, Budeşti, Frânceşti, Stoeneşti, Mădulari, Tomşani, Otesani, Cernişoara şi Şirineasa;
  • Judeţul Gorj – Sterpoaia, Seciurile, Însurăţei, Târgu Cărbuneşti, Cruşet, Floreşti, Schela şi Ţânţăreni;
  • Judeţul Argeş – Câmpulung, Curtea de Argeş, Stolnici, Teiu, Căldăraru, Ciomăgeşti, Arefu, Găneşti, Schiau, Bogaţi şi Sălătrucu de Jos;
  • Judeţul Mehedinţi – Gura Văii, Orşova, Corcova, Drobeta Turnu Severin şi Baia de Aramă.

Persoanele aflate în izolare sau carantină sau care au intrat în contact cu alte persoane cu semne de afecţiuni pulmonare, tuse, strănut, trebuie să menţioneze faptul că sunt în izolare sau în carantină sau că există suspiciuni cu privire la o potenţială expunere la COVID-19, la înregistrarea deranjamentului electric.

Reamintim că pentru înregistrarea unui deranjament, se pot utiliza următoarele canale de comunicare:

  • apelând Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00);
  • prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice.
  • prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Back to top button