Comitetul Director al Spitalului Județean de Urgență din Târgu Jiu a decis să suspende toate angajările la Compartimentul ATI COVID. Măsura a fost luată la propunerea directorului de îngrijiri Claudia Motea. Comitetul Director s-a reunit în regim de urgență pentru a opri toate angajările de la Compartimentul ATI COVID. Șefii unității medicale au descoperit că nu se mai încadrează în prevederile legale în privința angajărilor făcute pentru lupta împotriva coronavirusului la compartimentele aflate în prima linie. Este cazul Secției Boli Infecțioase și a Compartimentului ATI COVID. Aici se dorea încadrarea a nu mai puțin de 19 persoane, o parte fiind debutanți.
„Având în vedere Hotărârea Comitetului Director al Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu nr. 182 din 26.04.2021 se suspendă angajările fără concurs pe perioadă determinată ce nu poate depăși 30 de zile de la data încetării stării de alertă, până la o data ulterioară ce urmează să fie stabilită și comunicată atât pe siteul spitalului spitalulgorj.ro, cât și la avizierul unității sanitare din strada Progresului, numărul 18, pentru posturile următoare: 8 posturi de asistenți medicali debutanți la Compartiment ATI Covid strada AI Cuza nr. 1; 6 posturi de infirmier debutant la Compartiment ATI Covid din strada AI Cuza nr. 1; 3 posturi de brancardieri la Compartiment ATI Covid din strada AI Cuza nr. 1; 2 posturi de îngrijitoare la Compartiment ATI Covid din strada AI Cuza nr. 1”, conform Spitalului Județean de Urgență din Târgu Jiu.
Decizia Comitetului Director a avut în vedere scăderea numărului de cazuri de COVID la nivelul județului Gorj și reducerea numărului de cazuri grave COVID la nivelul Compartmentului ATI COVID. De asemenea, a scăzut numărul de pacienți cu coronavirus internați la Spitalul Județean de Urgență din Târgu Jiu.