Actualitate

ANAF roagă cetățenii să nu mai vină la ghișee!

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă interacţiunea la distanţă cu unităţile fiscale, în contextul răspândirii infecţiei cu coronavirus (COVID-19), şi le reaminteşte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă.

Astfel, pentru depunerea declaraţiilor fiscale, pot fi folosite mai multe servicii electronice oferite de ANAF şi Ministerul de Finanţe: Spaţiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul agenţiei, iar pentru depunere on-line, informaţii suplimentare sunt disponibile tot pe site-ul agenţiei.

Formularele/declaraţiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili şi prin fax sau servicii de curierat.
De asemenea, pentru efectuarea plăţilor, pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking.

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT se pot obţine la Call-center, la numãrul de telefon 031.403.91.60.

De asemenea, contribuabilii înrolaţi în SPV pot obţine informaţii în scris prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT precum şi informaţii privind situaţia fiscalã proprie, iar contribuabilii care nu sunt înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual, prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul agenţiei – pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *